Re: Oszustwo "prawie" doskonale? :\

Autor: Samotnik (samotnik_at_samotnia.eu.org)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 01:47:22 MET DST


"Szymon Nitka" <szymon_at_nitka.pl> writes:

> > A moze raczej, wszystko było ok, tylko w momencie gdy NASK zmienił
>
> To domena *.com, ale nie ma to znaczenia w tym przypadku.

Nie ma.

> > delegację tamten provider nie usunał obsługi domeny ze swoich DNSów
> > (a klient go w ogóle powiadomił? jeśli nie to masz odpowiedź,
> > jeśli tak - to można powiedzieć, że to zapomnienie, choć poważne
> > i lepiej żeby się nie zdarzało). Nie usuńął domeny ze swojego binda,
> > nie usunął wirtuala i taki jest efekt - przez jego modemy
> > (a śliślej przez jego DNSy) widać starą stronę.
>
> Jasne, gdyby tylko tak było - nie ma wielkiego problemu, a jedynie
> średni. Pytanie tylko czy faktury też zapomniał przestać wystawiać co
> miesiąc?

Ej, jakoś chyba szukasz dziury w całym... :) Takie numery są chyba
nieproporcjonalne do kosztów... Przecież trudno sobie wyobrazić, że
ktoś NIGDY nie obejrzy przez łącza innego providera tego, co ma pod
swoją domeną. :)

-- 
| Samotnik Michał Jęczalik Sr | 0603, 033 | samotnik_at_samotnia.eu.org |


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:35:56 MET DST