Re: Ile za ogladanie stron WWW?

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 12:59:13 MET DST

"Krzycek" <krzycek_at_poczta.wp.pl> writes:

> Kochani,
>
> Mam wrażenie, że nie wiecie co odpowiedzieć Robercikus'owi, więc karmicie go
> bzdurami wyssanymi z palca. Sądzę, że ci, którzy nie znają odpowiedzi nie
> powinni zabierać głosu.
>
> Oczywiście, że istnieją strony, za których oglądanie trzeba płacić!
> Ciekawe, że nikt z Was nie słyszał np. o wirusach internetowych, których
> jedynym zadaniem jest rozłączenie lokalnego połączenia dial'up i nawiązanie
> tego połączenia ale przez AS stojący np. na Seszelach... Już widzę minę
> [...]

Co to jest AS ? Masz na myśli dialup? {*}

A co do faktu że niektóre systemy pozwalają automatom grzebać po
konfiguracji sieci to już nie sprawa taryficji tylko słabych
zabezpieczeń.

Alex

{*} w terminologii sieciowej - Aunonomous System.

--
C _-=-_ H| Janusz A. Urbanowicz | ALEX3-RIPE | SF-F Framling    |   *