Re: ZUS i inni...

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 15:13:35 MET DST

Dnia 17 Aug 00 o godz. 23:40, Szymon Sokol napisal(a):

> Jaroslaw Rafa <raj_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
>
> : Przejdz sie np. do jakiegos banku, supermarketu, McDonalda, ksiegowosci
> : duzej firmy czy chociazby do jakiejkolwiek, nawet najmniejszej apteki ;-)
> : Ciekawy jestem czy gdziekolwiek tam - poza ewentualnie zastosowaniami
> : typowo biurowymi, w rodzaju pisania pism do klientow czy dostawcow -
> : zobaczysz na jakimkolwiek monitorze Windows...
> Niestety :-( Byłem tydzień temu w oddziale Handlobanku, gdzie mam
> konto. Aplikacja tzw. "doradcy", czyli urzędnika obsługującego
> [...]

No coz, wyjatki sie zdarzaja, ale...
bylem ostatnio w IKEI - caly system obslugi sprzedazy chodzi w trybie
tekstowym (jak w wiekszosci innych sklepow)
banki PKO BP, PEKAO SA i pare innych - terminale tekstowe, nawet nie
PCety
a nasza uczelnia kupuje obecnie naprawde dobry (bylem na prezentacji i wiem,
co ten soft potrafi) system kadrowo-placowo-ksiegowy napisany pod DOS+Novell
Nadal podtrzymuje twierdzenie, ze w wiekszosci naprwde powaznych zastosowan
przewaza tryb tekstowy.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl