Re: Postulat: cancelowac posty pisane w cp1250 (problem z Forte Agentem).

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Sun 13 Aug 2000 - 02:53:35 MET DST

On Sat, 12 Aug 2000 22:09:16 GMT, "Konik Bujany"
<pt_at_pisz.na.niusy.invalid> wrote:

>Co użytowników obchodzą standardy kodowania ? Ma wszystko działać !
>
>No i tam, gdzie producencie zadbali o obsługę różnych kodowań, tam działają
>a gdzie nie zadbali nie działają. Nie ma znaczenia czy chodzi o takie czy
>inne kodowanie. Zastępowanie standardów stronicowanych Unikodem nie wymaga
>wsparcia użytkowników. To stricte techniczna kwestia.

a ja mam pytanie, poniekad zwiazane z tematem dyskusji, dlaczego gdy
odpale wersje html'owa twojego postu to wala sie w niej polskie
znaczki (konkretnie 'ą')? :)

tak zapalczywy obronca standardow powinien chociaz sam swoja postawa
wskazywac Jedyna Sluszna Droge (tm) :)

,.< |._.| >.,.,., tek. tek<at>xox<dot>pl
.,> {=} <,.,.,. _www.sprint.pl/~tekkton_
,<. ` .>,.,., a genuine bofh-candidate