Re: SDI - brak kompresji?

Autor: Marcin Kuczera (mkuczera_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 12 Aug 2000 - 22:43:34 MET DST

> Nie zawsze. Wystarczy, ze podniesiesz sluchawke. W niektorych
> przypadkach taka praca HiS-a to nawet wiecej niz 50% czasu.

Taka sprzetowa kompresja + korekcja to jest kolejna kosc i podrozenie
urzadzenia a w przypadku hisa to nie ma sensu... mooooze by mialo jakby
mozna bylo zwiekszyc predkosc portu do 230k.
a wlaczanie kompresji programowej nie ma sensu... bo ona chyba nie ma
korekcji i wystarczy jeden blad i transmisja staje na chwile....

Marcin