Re: Pytanie

Autor: marco (pierog_at_village.uunet.lu)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 21:04:14 MET DST

> witam serdecznie

Ja Was serdecznie nie witam bo mi sie nie dobrze robi widziac te wasze durne
reklamy. Widze je na newsgrupach, dostalem ten sam spam na skrzynke,
przyczym na moja prosbe o wyjasnienie i wykasowanie moich danych osobowych
co jest mi gwarantowane przez prawo nawet nie odpowiedzieliscie

Ludzie ile mozna? Wynocha z taka firma ktora nawet nie stac na reklame

--
p.