Odp: Pula adresow routowalnych - jak ja dostac ?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 17:52:41 MET DST

Uzytkownik Jacek Zapala <jacek_at_ipartners.pl> w wiadomosci do grup
dyskusyjnych napisal:slrn8p51vt.cge.jacek_at_jacek.it.pl...

> Najważniejsze to dużo pamięci jak sądzę. Chociaż i tu można coś
> wykombinować, typu nie trzymać pełnej tablicy światowego bgp, tylko np.
> Twoje peery + ich sąsiadów.

Moze inaczej - jaki sugerujesz sprzet (pod linuxa) do obslugi czegos
takiego, tak zeby sie przy tym nie stresowac ?

> W ofercie jak w ofercie. Ale na pewno musi to z Tobą zestawić :)

Uff no to czarno to widze ... nie ma to jak TP S.A.

A wlasnie - czy tacy providerzy jak TP S.A., Cyfronet czy Formus daja
mozliwosc zestawienia BGP ?

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl