Re: Postulat: cancelowac posty pisane w cp1250 (problem z Forte Agentem).

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 14:52:21 MET DST

Pewnego dnia, a było to 10 Aug 2000 12:49:15 GMT przyszła do mnie
wiadomość z adresu <tomekp_at_supermedia.pl> i powiedziała:

>To teraz wystaw go gdzieś o ogłoś to światu. Wiele osób będzie wdzięcznych.
>Czy konwertuje też test/html na text/plain? ;-)

Nie nadaję się narazie do publikacji. Jak znajdę trochę czasu (pewnie w
przyszłym stuleciu) to opublikuje.

>No to śmierć frajerom. Bierz tin'a, dorób swoje rzeczy i wypuść jako:
>
>etin 1.0 (based on tin) with unicode support ;-)

Ja pisałem o slrnie ;-)

  eloy

--
 * Krzysztof `eloy' Krzyżaniak * HP -> http://www.pawnhearts.eu.org/~eloy/