Re: Pula adresow routowalnych - jak ja dostac ?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 01:37:45 MET DST

"Jacek Zapala" <jacek_at_ipartners.pl> wrote in message

> Jedno nie wyklucza drugiego. BGP mozesz odpalic i na linuxie, to taki
protokol
> routingu :-)

A jaka realtywanie jest wymagany sprzet do obslugi BGP na trzech laczach
(2Mbps + 10Mbps + 128kbps) ?

I jeszcze jedno - czy przypadkiem np. firma u ktorej sa wykupione lacza
takze nie powinna miec u siebie BGP w ofercie aby mozna bylo skorzystac z
niego i u mnie ?

> Tez protokol routingu, tyle ze wewnetrzny w odroznieniu od tego wyzej :)
> To tak baaardzo z grubsza.

A tak troszeczke blizej? :)

> Jak chcesz to podesle 2 dokumenty w postscripcie na temat jednego i
> drugiego.

Nie ma problemu - jesli mozesz to podaj link lub nawet podeslij mi na priv
;)

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl