Re: Postulat: cancelowac posty pisane w cp1250 (problem z Forte Agentem).

Autor: Jarek Hirny (jeronimo_at_kki.net.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 00:39:32 MET DST

I ucichło niebo i ziemia, kiedy Adam Twardoch postanowił(a) napisać:

>Nie rozumiem jednak, dlaczego tolerowane są posty zakodowane według
>rozwiązania lokalnego, ale tępione artykuły zakodowane zgodnie z
>międzynarodową normą?

Posty zakodowane w cepie można jeszcze od biedy przeczytać (zakładając, że
czytnik ich nie rozumie), tych w utfie - ni cholery.

--
*** prgk FAQ, RFD list, LvTrier: http://kki.net.pl/~jeronimo ***
"No to ja jutro przysle tutaj posta, ze jestem impotentem i zona mnie