Re: dwie domeny

Autor: Romuald Szcześniak (news_at_romeksz.prv.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 18:21:19 MET DST

In article <8mrjp3$37c$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>
~~ Miros/law `Jubal' Baran wrote:
>bo-nigdy-nie-słyszałem-o-czasach-gdy-całe-MANy-szły-po-128kbps?

nawet jak na medyka to masz jednak wyraźnie za duże braki w wiedzy ogólnej :>

FYI nie tak dawno temu pełnią szczęścia bylo 9,6 kbps, a i do dziś gdzieniegdzie
w zupełności wystarcza 14,4 kbps.

--
pozdrowionka...                           Registered MS Windows User: 310955
mail_at_romeksz.prv.pl                               http://www.romeksz.prv.pl/