Re: No to moze jakies wnioski [bylo Pliki załączniki]

Autor: Piotrek Kapczuk (xxx_piotr.kapczuk_xxx_at_hoop.com.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 11:28:47 MET DST

Hej

szomiz <oszolomiz_at_poczta.onet.pl> wystukal cosik takiego ...

> Użytkownik Piotr Kapczuk <xxx_piotr.kapczuk_xxx_at_hoop.com.pl> w wiadomości
do
> grup dyskusyjnych napisał:8mp5rn$pam$1_at_sunsite.icm.edu.pl...

> No wszystko pieknie i ladnie, tyle, ze calosc bedzie z lekka dziurawa i
jak
> ktos wymysli mailbombera korzystajacego z tych mechanizmow to zanim sie
> ludzi polapia bedzie baaaardzo wesolo.

Wiesz, kazdy nowy mechanizm trzeba uszczelnic i zabezpieczyc. Sadze, ze
jednak nie byloby tak zle. Mozna porobic przeciez roznorakie ACL i dawac
prawo wysylania Dużych plików tylko niektórym. Co do nieautoryzowanego
dostępu to dbały by o to odpowiednie mechanizmy kryptograficzne kodujące
klucze.

Nie sądze, żeby to było mniej bezpieczne niż SMTP czy FTP właśnie. Istnieje
mnóstwo działających mechanizmów autentyfikujących i szyfrujących, o których
nie mam nawet pojecia, a które spokojnie da się tutaj wykorzystać.

> Od kiedy dowolnie wrednego wiususa
> mozna napisac majac zainstalowanego na kompie MS Worda zaczynam teskic za
> dawnymi czasami, poczt konnych i golebi....

Tiaa.. Ci co pisali RFC1149 wcale nie byli takimi oszołomami jakby sie
wydawało ;D

PS. Czyżby news.tpi.pl podmieniał w nagłówkach Odp: na Re: ?

--
Pozdrawiam
Piotrek Kapczuk