Re: wycinanie icmp (Dostep do nowego serwera news.tpi.pl)

Autor: Slawek Zak (zaks_at_prioris.mini.pw.edu.pl)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 19:13:53 MET DST

Piotr Kucharski <chopin_at_sgh.waw.pl> writes:

> A co ja miałem na myśli pisząc "ograniczenie"? Heh.

Nic poza ograniczeniem pasma zrobić nie można. Sorry, przeoczyłem. Nic
nie zyskujesz wycinając echo zupełnie. Ten serwer i tak jest
publiczny.

> Ale to nie ja mam blokować (bo już dawno wycięte), tylko ci
> wszyscy pośrednicy...

Chodzi Ci o smurf? Przed tym się nie obronisz. Pasmo tracisz
przepuszczając ICMP do serwera i nie robiąc tego (chyba, że serwer
stoi bardzo głęboko - wtedy tracisz pasmo w sieci lokalnej). Co do
odpowiedzi ICMP - patrz punkt wyżej.

--
"When I die, I want a tombstone that says "GAME OVER" - Ton Richters
* Suavek Zak / PGP: finger://zaks@prioris.mini.pw.edu.pl