Pula adresow routowalnych - jak ja dostac ?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 21:56:01 MET DST

Witam!

Mam przed soba taki problem do rozwiazania - mianowicie jest sobie firma i
ma ona dwa lacza na swiat z dwoma wydzielonymi czesciami podsieci adresow
routowalnych (TP S.A + Cyfronet).

I teraz jest problem drugi - w jaki sposob moge uzyskac dodatkowe niezalezne
adresy IP ?

Z tego co wiem jest wymagane skierowanie sie do Ripe - czy ktos z Was juz
moze cos takiego robil?

Bardzo prosze o wskazowki, jak dla nowicjusza w tym przypadku sa cenne kazde
informacje ;-)

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl