Re: Tepsa znowu daje ciała

Autor: Jacek Zapala (jacek_at_ipartners.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 18:33:38 MET DST

In article <8mmmvl$bup$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>, Marcin Bohosiewicz wrote:

>Ja akurat mam porownanie: 0202122 na Ursynowie (Wawa) i ISDN IPartners
>(warszawski) - i akuart do tej czesci polskiego Internetu, gdzie potrzebuje
>szybciej jest przez 0202122.

Możliwe, nie mówię, że nie :) W szczególności do sieci TPSA jest bliżej
z TPSA z definicji :)
Co to za adres?

> BTW. czemu do Krakowa (Cyfronet) ruch z warszawskiego IPartners idzie
> przez Lodz,

To już bardziej pytanie do POL34, do której to sieci wchodzimy w Warszawie.
Zresztą to chyba nie jest jakoś bardzo dookoła?

podaj adres, bo np. do www.man.poznan.pl idzie bezpośrednio z Warszawy

>PS. czemu w IParners zmienaicie numer IP smtp.ipartners.pl bez zapowiedzi?
>Ludzie mi przez pol dnia poczty nie wysylali zanim sie skapowalem czemu to
>przez firewalla nie wychodzi....

To już bardziej na prywatne pytanie do firmy się nadaje. Ale DNS jest
między innymi po to, aby można było robić takie zmiany. Zauważ, że nie
podajemy nigdzie adresów IP serwerów (z wyjątkiem serwerów DNS).

        Jacek

PS. FUT poster