Re: Tepsa znowu daje ciała

Autor: markwater (markwater_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 07:11:15 MET DST

Dlaczego?
Pecunia non olet
Kazdy sposob dobry zeby z nas zedrzec,
mozna robic "promocje dostepu do internetu" przy okazji 6% podwyzki za
impuls,
mozna tlamsic konkurencje,
mozna przydzielac SDI po uwazaniu - aby nie za duzo tych instalacji, bo
przeciez na modemowcach kasuje sie znacznie wiecej,
mozna wieszac wszystko i wszystkich na PCM-kach,
mozna odmawiajac pisac "z braku mozliwosci technicznych", a nie opisywac
faktyczny stan,
mozna puszczac pakiety miedzy dwoma miejscami w kraju przez Nowy Jork,
mozna...
mozna..

Przyczyna - brak konkurencji i nadmierna ochrona najjasniejszej.

A Pan Kulczyk i tak zrobi na tym niezla kase (tylko Go podziwiac).

To jest cala prawda o naszym narodowym, kochanym monopolu.

Sluchalem ich Prezesa w Radio w sobote. Jaki on ugrzeczniony, jak dba o
klienta, jaka to nowoczesna, swiatowa firma ta tepsa - na wszystkich
gieldach to sie az zabijaja o ich akcje.
Tylko niech Pan Prezes, skoro tak gada, pogoni wreszcie nierobow pracujacych
w ich strukturach terenowych do ROBOTY!

Marek

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl