[OT] Dostęp do inetu Warszawa Młociny

Autor: Michał Rudewicz (l_shark_at_mega.com.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 16:50:51 MET DST

Sorry za off-topic, ale stanąłem przed ścianą. Szukam możliwości dostępu
do Internetu na Młocinach. Przeprowadzam się w najbliższych dniach do
nowego mieszkania, a ukochana TP SA już od ponad miesiąca nie może
zainstalować w budynku modułu centrali (najpierw było ,,w przyszłym
tygodniu'', potem ,,sezon urlopowy'').

Ponieważ dostęp do inetu jest mi niezbędny do pracy, a Formus jest dla
mnie oczko za drogi, szczególnie, że ten telefon w końcu kiedyś
zainstalują, na City SOS specjalnie nie liczę (ale zgłoszenie wysłałem),
bo znam opinie o sprawności ich działania, szukam innego sposobu dostępu
do sieci -- tak żebym mógł dwa razy dziennie wpiąć się notebookiem do
linii telefonicznej lub Ethernetu i ściągnąć sobie pocztę i newsy. Czy
ktoś z was zna takie miejsce w tej okolicy gdzie bez problemów mógłbym
się wpinać z komputerem lub sam może zaoferować mi taki dostęp w okresie
przejściowym?

Z góry dzięki za wszelką pomoc.

Michał

--
http://lshark.mega.com.pl                          l_shark_at_mega.com.pl
Little Shark, 09-320 Bieżuń, ul. Leśna 21                ICQ: 23553135