Re: edytor stron www

Autor: Wojciech Puchar (wojtek_at_wojtek.from.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 14:35:54 MET DST

Michal Zalewski <lcamtuf_at_dione.ids.pl> wrote:

> Nieprawda. Jak sie zaczyna od takich rzeczy... notepad i ksiazka /
> dokumentacja ! Albo jakis minimal editor, ktory wyswietla caly czas kod w
> jednym okienku, wyglad w drugim i automatyzuje wstawianie tagow - ale
> widzi sie co to za tagi i po co sa dodawane.
ależ Michale!!! to tanie "nieprofesjonalne" ;)
ostatnio obserwuje prawdziwy wysyp "profesjonalistów" którzy jedyne co znają
to frontpage albo co gorsza m$-word.
zaczyna to przypominać epidemie - i wydaje mi się że epidemia dżumy byłaby
mniej groźna (lepiej być martwy niż bez mózgu)
> FrontPage wstawia tagi z kosmosu, smieci i uczy tylko myslec o pliku .html
zobacz M$-Word 2000. przy nim frontpage jest cudowny ;)