Re: Pliki-załączniki

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 14:22:55 MET DST

On Wed, 02 Aug 2000 09:10:14 GMT, citizen Marek Moskal testified:

> W wielu mniejszych firmach to jest realizowalne, sporo zależy też od
> potrzeby wymieniania dużych załączników. Jeśli służbowo tego nie potrzeba
> robić, ograniczenie jest jak najbardziej OK. Ale spróbuj to zrobić w
> większej firmie (powiedzmy kilkadziesiąt tysięcy pracowników), z których
> większość _musi_ codziennie wymieniać dokumenty. Po takim manewrze
> zostałbyś administratorem powierzchni płaskich ;>
        Dzisiaj miałem okazję sprawdzić jak obsługuje się FTP pod gołym
NT 4.0. Wpisałem sobie ftp://bart@serwer/ podałem hasło, a potem normalny
createn new folder jak w exploratorze, kopiowanie plików drag'n'drop.
Jeśli to jest skomplikowane, to windowsy są dla takiego pacjenta za
skomplikowane.

bart

--
     "Yes I know my deadline Sire, it's when my life expires"
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/