Re: Program - baza danych - potrzebny

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 12:17:52 MET DST

Steven Jurczyk napisal(a):
: > Wiem, w przypadku portal.pl to prawdziwy IIS, ale tak to jest,
: > jak o wyborze platformy decydują marketoidy. Moim skromnym zdaniem
: > jeszcze się na tym przejadą, tak jak inny polski portal.
:
: Juz ktorys raz tu piszesz o tym innym polskim portalu ktory sie przejechal
: na produktach M$ ale nigdy nie wymieniles go po nazwie... Ja wiem o ktorym
: portalu piszesz ale inni zapewnie tez byli by zainteresowani ;-)))

A ty już któryś raz się tego czepiasz. ;)
Inni też dobrze wiedzą o kogo chodzi :P [1]

[1] Dla tych co nie wiedzą - chodzi o Onet.

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... When you're talkin to yourself and nobody's home