Re: Awaria - TPNET wyjscia za granice

Autor: ALX (alx_at_man.poznan.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 14:45:54 MET DST

 Abstahujac od tematow zwiazanych z serwerem news.tpnet.pl ;-)) chcialem
powrocic do tej awarii, ktora podobno jest od wczoraj naprawiona... Nie
wiem czemu, ale od czasu jej usuniecia siec dziala koslawo, zwlaszcza
uslugi ftp, ssh, pop. Ciekaw jestem, czy to wszystko wreszcie wroci do
stanu sprzed paru dni - naprawia to w koncu, czy nie... Nie chcialbym tu
nikogo urazic, ale wydaje mi sie, ze za te pieniadze, jakie sie placi
TPSA, powinni oni bardziej dbac o klientow, bo za pare lat moze ich to
sporo kosztowac...

 Pozdrawiam
  ALX