Re: Re: Pliki-załączniki

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 14:02:33 MET DST

[wtorek, 01 sierpień 2000], Michal Zalewski napisał(a):

> O pardon. Po tym, jak widzialem BSD wywracajace sie zaraz po boocie bo
> ktos wyslal .avi 400 MB do 10 osob w tej samej firmie... po tym jak
> zobaczylem mailboxy siegajace 2 GB... limity mam ustawione wszedzie ;)

mialem to samo na linuxie, procmail katowal maszyne (ale nie zdychala) gdy
gosc przesylal sobie ISO (dokladnie 2 plytki bo ~800MB) z jednego komputera
na drugi stojacy w tym samym mieszkaniu!!!
natychmiast wlaczylem ograniczenie do 100k a po tygodniu lekko je
zwiekszylem, teraz uzywaja udostepniania plikow w win ;(

newrom

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl