Re: Pliki-załączniki

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 13:20:53 MET DST

Szymon Sokol napisal(a) [01 Aug 2000]:

>: O widzisz, ty się czepiasz słówek, a my dyskutujemy o praktyce :>
>Ja też o praktyce. Jeśli masz w firmie Windows, to chyba nie używa
>się tam klienta pocztowego, który przychodzi z Windows? Tylko
>instaluje coś innego, choćby nawet też Microsoftu? No to i klienta
>FTP można zainstalować.

"Po co ? Mamy juz klienta email, przeszkolilismy w jego obsludze ludzi,
wszystko dziala, pliki sa przesylane bez problemow. Problemu z
przepustowością łączy nie stwierdzono."

Wiesz, do czego to się sprowadza ? Kiedyś optymalizowano programy, by
działały skuteczniej na ograniczonym sprzęcie (patrz choćby dawniejsze
dema). Obecnie dokłada się po prostu więcej szybszego/nowszego sprzętu, bo
jest to znacznie tańsze...

--
					(moskit_at_irc.pl)