Odp: Ciekawostka dropsa... czyli kolejna inwestycja tp.inter

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 21:42:06 MET DST

Użytkownik Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:20CF13C33A3_at_inf.wsp.krakow.pl...
[...]
> Ano tak, bo zapomnialem ze tam uzywaja jedynie slusznego,
superbezpiecznego
> systemu... ;->
> To juz chociaz Win NT by na stacjach klienckich postawili...

Jarku,

to by wyszło za drogo - licencje o WinNT/Win2K są znacznie droższych od
licencji win98. A ponadto Win98 jest w cenie sprzetu (OEM - jak widzę we
"właściwościach systemu"). Troszkę dziwne, że nie zdecydowali się na Linuxa,
no ale jeżeli tutejszym adminom płaci się za utrzymanie porządku na
lokalnych stacjach ...

Acha, ten catering jest całkiem smaczny - właśnie zjadłem ciastko i popiłem
kawą. Cena rozsądna. Co do innych drobiazgów - słabo są widoczne numery
stanowisk, no i ten napis "kasa" mógłby być ładniejszy. I widoczniejszy.

Pozdrowienia

B.

PS ciekawe, czy i jak rozwiązany zostanie revDNS tego postu ...