Re: Awaria - TPNET wyjscia za granice

Autor: Agnieszka Slota (agnes_at_agnes.tpi.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 18:18:13 MET DST

Mariusz Mielnik <lutek_at_ahoj.pl> wrote:

[pierdoly]

> Dzwonilem juz kiedys i niestety co do newsow to skierowano mnie do
> tpi, a z kim mialem przyjemnosc rozmawiac ??
> z Agnieszka Slota oraz Arturem Urbanem, gdybys pytal :-))

Nie przypominam sobie, abym miala przyjemnosc z Toba rozmawiac :)

To, ze news-server w tepenecie chodzi jak chodzi, wiedza wszyscy,
szczegolnie ja.

Sukcesem jest dobry tuning systemu, ze przy obecnym obciazeniu
dyski jeszcze wyrabiaja. Na samo oprogramowanie news-servera
jest znikomy wplyw; zaszlosc historyczna.

Pozdrawiam
AS