Re: Re: ZUS i inni...

Autor: Marian L (marian.landowski_at_energetyka.bielsko.pl)
Data: Sun 30 Jul 2000 - 20:16:06 MET DST

Przesadzając
Użytkownik "Wirtualna" <wirtualnapolska_at_pocta.wp.pl> napisał w
wiadomości news:h5Tg5.63749$pD2.1349962_at_news.tpnet.pl...

> Bez komputera w standardzie PC. Jest serwer oparty na Unix'ie
(Solarisie -
> czy jakoś tak, mogło mi się z Neoplanem pomajtać ;-)). Serwer jest
połączony
> do łączy telbankowych. Pracownik nie ma maszyny na biurko, tylko
klawiaturę
> i monitor. Nie wyobrażam sobie na tym sprzęcie W.

Nie popadajmy w skrajności PC i Microsoft przeważają
na świecie a więc i to norma u nas w kraju.
Zamiast niepotrzebnie poświęcać siły na walkę z panującymi
systemami (systemem) lepiej walczyć o upowszechnienie
internetu, jego filarów e-poczty, Usenetu, ostatecznie stron www.
Dla wielu ludzi w kraju adres e-poczty to snobizm :-((.
Jeszcze większa liczba wysokopłatnych urzędników RP
do ministrów włącznie nie potrafi posługiwać się pocztą
elektroniczną - to są problemy (i zbrodnia) a nie przewagi
jednego systemu operacyjnego nad drugim.

>Poza tym znam firmę, w
> której specjalnie "z okazji genialnego pomysłu" ZUS kupiono pierwszy w
> firmie PC - który swoją drogą jest tam zupełnie nie potrzebny.

Tak się zastanawiam a czy w ogóle ta "znajoma firma"
jest niezbędna i niezastąpiona dla środowiska w którym
funkcjonuje ?
Jeżeli musi konkurować z innymi to radzę by zaczęli
wykorzystywać ten PC-et i to szybko.

Marian L.
http://www.lama.org.pl