Autor: Adam Nojszewski (anojszewski_at_atnet.pl)
Data: Fri 07 Jul 2000 - 16:20:03 MET DST
Krzysztof Czuma wrote:
>
> Nie wiem czy i w czyich oczach NASK ma dobre imie. Tez jestem ostrozny w
> wydawaniu opinii. Nie wspominam np. ile razy wyslany faxem wniosek jakims
> cudem zaginal, choc na billingu pojawil sie telefon do NASK i mimo, ze
> nasz fax wydrukowal potwierdzenie nadania.
>
Mojemu klientowi "zgubili" wszystkie szesc (slownie szesc) wnioskow,
jakie do NASK wyslal. Oczywiscie na poczatku bylo wszystko w porzadku,
ale po trzech tygodniach wnioski nagle zniknely. Klient wyslal wnioski
jeszcze raz ( i kopie poleconym), to mu zarejestrowali po tygodniu trzy
domeny, a na pozostale trzy trzeba bylo czekac jeszcze dziesiec dni.
uzdrawiam
-- Adam Nojszewski ==================================================== at net communication 0501-198070 =============== http://www.atnet.pl/ ===============
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:34:26 MET DST