Re: Internetia

Autor: RST (rst_at_interia.pl)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 20:41:29 MET DST

Użytkownik "Tomasz Kopczynski" <tomko3_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
| Witam grupowiczów! Wiem, że ten temat był już zapewne wiele razy
| poruszany, ale nie mam możliwości przeczytania skasowanych już
| wiadomości. Pytam więc: czy ktoś korzysta z usług Internetii (chodzi
| mi głównie o opinie z punktu widzenia abonenta tepsy)? Czy trudno jest
| się dodzwonić pod ten ich numer? Czy nie ma żadnych ukrytych
| niespodzianek (po przeczytaniu regulaminu nic takiego nie stwierdzam)?
| No i ogólna opinia. Proszę!!!
|
| Z góry dziękuję. Mam nadzieję, że trafię na jakiegoś miłego człowieka,
| który mi udzieli cennych uwag.
| Pozdrawiam
> [...]
--------
Ja uznałem, że to bez sensu. Wyszedłbym kilka razy drożej
niż na TpSa. Poniżej załączam dwa przykładowe maile z tą firmą.
Ponieważ nie odpowiadali na zwykłe posty, to zacząłem do nich
pisać przez ich stronę www.
Wyciąłem moje prywatne dane ident.

--
RST
                                                                    #1.
Prosimy o kontakt z pomoca techniczna
Pozdrawiam
Konsultant ds. Internetu
xxxxxxxxxx_at_p2.top.pl> w dniu 05-06-2000 06:53:20
Wysłane przez: www-data <www-data_at_p2.top.pl>