Autor: RST (rst_at_interia.pl)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 20:41:29 MET DST
Użytkownik "Tomasz Kopczynski" <tomko3_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
news:Yon65.63963$DC.1478346_at_news.tpnet.pl...
| Witam grupowiczów! Wiem, że ten temat był już zapewne wiele razy
| poruszany, ale nie mam możliwości przeczytania skasowanych już
| wiadomości. Pytam więc: czy ktoś korzysta z usług Internetii (chodzi
| mi głównie o opinie z punktu widzenia abonenta tepsy)? Czy trudno jest
| się dodzwonić pod ten ich numer? Czy nie ma żadnych ukrytych
| niespodzianek (po przeczytaniu regulaminu nic takiego nie stwierdzam)?
| No i ogólna opinia. Proszę!!!
|
| Z góry dziękuję. Mam nadzieję, że trafię na jakiegoś miłego człowieka,
| który mi udzieli cennych uwag.
| Pozdrawiam
| Tomek
| tomko3_at_poczta.fm
| ICQ UIN: 72089562
------------------------------------------------------------------------------------
--------
Ja uznałem, że to bez sensu. Wyszedłbym kilka razy drożej
niż na TpSa. Poniżej załączam dwa przykładowe maile z tą firmą.
Ponieważ nie odpowiadali na zwykłe posty, to zacząłem do nich
pisać przez ich stronę www.
Wyciąłem moje prywatne dane ident.
-- RST ------------------------------------------------------------------------------------ ------------ #1. Prosimy o kontakt z pomoca techniczna Pozdrawiam Konsultant ds. Internetu xxxxxxxxxx_at_p2.top.pl> w dniu 05-06-2000 06:53:20 Wysłane przez: www-data <www-data_at_p2.top.pl> Do: internet_hd_at_netia.pl cc: Temat: Zgłoszenie problemu: Poł?czenie modemowego (Dial-up) Wiadomo?ć przesłana przez: xxxxxxxxxxxxxx Numer telefonu: xxxxxxxxxx Adres e-mail: xxxxxx_at_xxxxxxxx Po oddzwonieniu serwera Internetii modemy nie mog? nawi?zać poł?czenia.Mój modem:Microcom Internal W. Już sporo razy próbowałem i ani raz się nie udało. Zaczynam przypuszczać, że całe przedsięwzięcie jest czysto reklamowe - w dodatku oszustwo reklamowe. Dane systemowe klienta: Przegl?darka: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows 98; InterNetia 0002) Host: xxxxxxxxxxx(pexxx.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl) ------------------------------------------------------------------------------------ --------------- #2. Panskie konto nie figuruje u nas w bazie, w zwiazku z tym nie ma Pan szans na uzyskanie polaczenia z naszymi serwerami. Prosze jeszcze raz zalozyc konto i przystapic do wykorzystania darmowych 5 godzin. Pozdrawiam Konsultant ds. Internetu xxxxxxxxxxxxxx_at_p2.top.pl> w dniu 2000-06-09 07:04:38 Wysłane przez: www-data <www-data_at_p2.top.pl> Do: internet_hd_at_netia.pl cc: Temat: Zgłoszenie problemu: Poł?czenie modemowego (Dial-up) Wiadomo?ć przesłana przez: xxxxxxxxxxx Numer telefonu: xxxxxxxxxxx Adres e-mail: xxxx_at_xxxxxxxxx Po jednorazowej wymianie maili korespondencja nasza ustala bez potwierdzenia mi przyczyn niemoznosci uzyskania polaczenia. W zwiazku z tym ugruntowalem swoje przekonanie, ze ta oferta miala na celu po prostu naciagniecie mnie na pieniadze za rach. telefoniczne.Czyli nie pozostaje mi nic innego tylko "rozpropagowanie "tej dzialalnosci po wszystkich dostepnych grupach dyskusyjnych, aby ograniczyc liczbe nabranych przez Panstwa osob. Dziekuje. Dane systemowe klienta: Przegl?darka: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.01; Windows 98; InterNetia 0002) Host: xxxxxxxxxxxx(pexxx.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl) ------------------------------------------------------------------------------------ --------------------- Ps.: Nie muszę chyba dodawać, że ich infolinia jest płatna (1,39 zł/min), a sprawy techniczne można uzgadniać godzinami. -- RST ^
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:34:09 MET DST