Autor: Szymon Nitka (szymon_at_nitka.pl)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 19:15:30 MET DST
"Marek Moskal" <moskit_at_irc.p-l> napisał
[w news:8F61CE295moskit_at_207.14.113.10]:
[...]
> Będę zgłaszał unieważnienie całej transakcji po otrzymaniu potwierdzenia z
> banku.
Pamiętaj, że reklamacja kwoty zablokowanej na poczet płatności na
saldzie rachunku trwa w banku o wiele krócej, niż reklamacja kwoty już
zaksięgowanej.
Właśnie teraz - po dokładnie 51 dniach *roboczych* - w Handlobanku
uznano mi reklamację innej transkacji. Gdyby nie była zaksięgowana trwałoby
to do 14 dni. A nie trzy miesiące...
A'propos mojej domeny - u innego "registranta" poszło bez bólu.
-- [ sz.nitka(at)atelier.pl | hubertus(at)irc.gdansk.pl ]
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:34:09 MET DST