Re: Jak zrobic klienta w balona i zarobic?

Autor: Maciek Dobrzanski (macko_at_hub.interia.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 12:55:06 MET DST

> przyszlosci. A ze stoja na ziemi dosc twardo, proponuja je juz w sprzedazy
> ;) Mozemy wiec kupic: biedronki.com (rotfl), cafeuni.com, dziewczeta.com,
> ekosam.pl, EuroBiznes.com.pl, kredyt-bank.com.pl, prezydent.cx,

Heh, sa ciekawsze rzeczy. Wystarczy spojrzec na nedzna strone spamera z
'globalnej domeny'... I oto mamy 'Zostan Reprezentantem', a na stronie:

Jak "zwiazac" klientów ze soba?

Najlepiej przez rejestracje domeny.
Klientów którzy posiadaja domene .pl nalezy naklonic do
zmiany delegacji domeny podajac wlasne dane personalne
oraz dane mojego DNS. Operacja ta jest bezplatna w NASK
www.nask.pl->Uslugi->Internet->DNS

Klientów, którzy nie posiadaja domeny nalezy naklonic do
zarejestrowania globalnej domeny (za moim posrednictwem
po wniesieniu przedplaty) w cenie $US 11 na rok,
równiez podajac wlasne dane personalne, i moje DNS.
Bedac rejestrantem domeny, decydujecie,
gdzie jej strony beda mialy hosting.
<<<

macko_at_hub.interia.pl