POMOCY! Modem rozlacza sie po uruchomieniu IE w dowolnej wersji

Autor: JK (Janusz_k_at_um.bielsko.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 12:12:43 MET DST

Hej grupie
Na wasze grupie jestem nowy ale komputery i programy od dawna nie
są mi obce i mam problem bardzo poważny.
Mam stary modem Zoltrix 33.6 z Voisem wew. i windę95 no poszła
reinstalka
bo winda miała problemy z portami i się wieszała, wyciąłem ją w pień
łącznie z program files, zainstalowałem od nowa i modem łączy się z tpsą

ale uruchomienie IE zaczołęm od 4.0 po taki miałem akurat pod ręką
powoduje rozłączenie modemu, komunikat że połączenie zostało przerwane,
a IE wyświetla że ma błąd wewnętrzny, odinstalowałem go dałem stary z
płytki
3.02 i to samo , Netscape też i zgłupiałem, próbowałem zmieniać w
parametrach
połączenia (kompresje, logowanie do sieci, inne) ale bez skutku.
Co o tym sądzicie i co dalej z tym fantem zrobić.
Pozdrówka
Janusz K