Re: AGS

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 11:09:15 MET DST

Dnia 28 Jun 00 o godz. 5:53, Bart Ogryczak napisal(a):

> http://www.setco.org/set_specifications.html

Napisalem: *w praktyce* go nie ma, a nie w teorii!
Sprawdz sobie, jaki zasieg maja *wdrozenia* SET-a na swiecie, i jak "szybko"
ten zasieg sie powieksza, a nie pokazuj mi specyfikacji.
Jest wiele specyfikacji, ktore w praktyce nie zostaly zrealizowane...
chocby w RFC-ach mozesz znalezc mnostwo takich...

> SET wspierają Visa i MasterCard, razem kontrolują faktycznie cały
> rynek kart płatniczych. Więc z 'masą krytyczną' nie ma najmniejszego problemu.

Patrzac na to, od ilu lat trwaja prace nad SET-em, i w jakim tempie one
trwaja, smiem miec watpliwosci.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl