Re: pytanie do użytkowników SDI

Autor: Sylwester Zarębski (sylwek_at_isp.net.pl)
Data: Mon 26 Jun 2000 - 15:48:57 MET DST

Marek Moskal wrote:

> [...]

  Bynajmniej. Modulacja to modulacja, zamiana danych na dane.
Informacji na informacje. I ogólnie rzecz biorąc analogowe.
I tyle. Odsyłam do książek od elektrotechniki/elektroniki.

> Czy modulacja częstotliwości jest modulacją ? Jest.
> Modulacja amplitudy ? Też.
> 2B1Q ? Jest szczególnym przypadkiem modulacji PAM, w której każde dwa
> bity (2B) są zamieniane na jeden sygnał czterowartościowy.
> Terminal HIS używa 2B1Q, więc MBSZ można powiedzieć, żę dokonuje
> modulacji i demodulacji sygnały.

  Masz całkowitą rację.

> PS: fakt, że jest to kodowanie nie zmienia tego, że korzystamy
> z modulacji !

  Zgadza się.

> PS2: hmm, chyba jednak zajrzę do materiałów ze studiów, bo sam zaczynam
> mieć wątpliwości...

  Nie musisz mieć wątpliwości. A jak zajrzysz to się upewnisz.

--
pozdrawiam..
       ## ##      | Sylwester Zarębski - ISP Group |