Re: AGS

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 14:16:16 MET DST

Dnia 26 Jun 00 o godz. 20:39, Sławomir Białek napisal(a):

> jednakze jak to z polcardem... obiecuja, obiecuja... od ponad roku.
To nie tak. W tamtym roku mowili, ze w ogole nie zrobia autoryzacji on-
line, bo taka jest ich "polityka zarzadzania ryzykiem". W tym roku juz byli
znacznie bardziej chetni na rozne dziwne propozycje ;-). Tak ze widze
znaczna zmiane na lepsze w postawie Polcardu... ;-)

> na poczatku roku podobno rozpoczely sie beta testy z kilkoma
> prawdziwymi klientami. nie wiem jak to sie ma teraz, bo mi sie
> znudzilo sledzenie tej sprawy.
Owszem, testuja - z klientami od maja, wczesniej byly tylko testy
wewnetrzne. Podobno za jakis miesiac-dwa maja udostepnic.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl