Re: AGS

Autor: Sławomir Białek (civic_at_patek.bildex.net.pl)
Data: Sun 25 Jun 2000 - 11:07:52 MET DST

On 25 Jun 2000 08:54:36 GMT, Sławomir Białek <civic_at_patek.bildex.net.pl> wrote:
>jesli dobrze pamietam slajdy z prezentacji POLcardu to bylo tam
>cos takiego jak 'SETu nie wprowadzimy bo koszty za duze, zamiast
>tego proponujemy rewelacyjne SSL, blah, blah' :(( z innymi centrami?
>pewnie tak samo albo gorzej.

ale bylbym nieuccziwy gdybym nie napisal... zapomnialem.

jednakze polcard tez to tak chce zrobic... na stronach www
umieszcza sie formularze, ktore robia POST do polcardu (przez SSL).
dane nie trafiaja na serwer ze sklepem czy czymstam. serwer
przynajmniej problem security spadnie na jedna firme, wiec
mozna bedzie jakies srodki w to zaangazowac.

jednakze jak to z polcardem... obiecuja, obiecuja... od ponad roku.
na poczatku roku podobno rozpoczely sie beta testy z kilkoma
prawdziwymi klientami. nie wiem jak to sie ma teraz, bo mi sie
znudzilo sledzenie tej sprawy.

--c