Re: Polpak-T a HiS

Autor: Przemyslaw Gubernat (repcio_at_repcio.net)
Data: Sat 24 Jun 2000 - 23:20:53 MET DST

Tomasz Paszkowski <ns88_at_kolos.barek.pl> napisal:
:>
:>A HIS wedlug Ciebie do czego jest podpiety jak nie do Polpaku?
:>Do Kolpaku? ;-)
:>Gdyby padl caly Polpak-T w jeleniej to padlyby tez i hisy, dial-up'y, wszystko.

: Koleś nie rób ze mnie barana. Wszystkie Hisy Jeleniogórskie są wpięte
[.....]
: Zresztą niech Przemek się wypowie on wie najlepiej co jest grane :))
: I nawet pisał wcześniej o tym.
: Koleś nie rób ze mnie barana. Wszystkie Hisy Jeleniogórskie są wpięte
[......]

Sprawa wyglada nastepujaco Jelenia Gora oraz cala reszta "starych"
Polpakow-T w innych miastach i ci co nie targowali sie z CST sa wpieci do
routera wirtualnego pierwszego (najstarszy), od pewnego czasu dziala tez
router wirtualny drugi (przy CIR=0 dziala maksymalna przepustowosc lacza).
Od pewnego czasu dziala tez router wirtualny trzeci.
Numer jest taki ze do kazdego HiS'a poza Wroclawiem CST sklada kanal
cyfrowy 2 Mbit pomiedzy centrala HiS'a a wirtualnym routerem drugim (lub
trzecim, nie wiem od czego to zalezy), wiec w jeleniej jest 2 Mit dla
HiS'a oraz 2 Mbit + 2 Mbit dla klienotw Polpak-T !!!!
najlepsze jest to ze CST ma w jeleniej Gorze uszkodzony modul Polpak-T
(akurat jest to modul do ktorego mamy podpiety wezel) i od listopada '99
staramy si o jaego wymiane jak do tej pory nie ma zadnej odpowiedzi na
pisma z firmy a rozmowy z pracownikami CST koncza sie - prosze zglosic
reklamacje ! A prosby o przelaczenie do innego routera wirtualnego koncza
sie: brak mozliwosci technicznych !!!

--
+-=-=- Przemyslaw Gubernat <repcio_at_repcio.net> -=-=-=-=-=-=-+
| Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET        |