Re: 2 jeszcze lepsza wiadomosc dla mieszkajacych w Niemczech.

Autor: Krzysztof Szramko (ipe_at_ipe.com.pl)
Data: Fri 23 Jun 2000 - 23:26:41 MET DST

Pawel Sikora napisał(a):

> "Arek" <sfrtdtgr_at_cybergal.com> news:8iomos$1a5k$1_at_news.ipartners.pl...
> dostep?

> mowiac
>
> No i dobrze. Jak wiekszosci byloby stac na samochod
> to ulice by sie zapchaly.
> Sory ale na 160 zl miesiecznie to stac nawet corke sprzataczki
> (znam przypadek).
A cóż w tym dziwnego, że córka sprzątaczki? Córkę nauczycielki też stać.
W końcu mają podobne zarobki. Najstarsi górale powiadają, że kiedyś to
było jeszcze bardziej wystrzałowo. Syna kierowcy autobusu MPK było stać
na takie rzeczy o jakich syn profesora wyższej uczelni nie śmiał nawet
pomarzyć. Dbajmy z całych sił o ten zaścianek, żeby nam się nie stał
czasem metropolią. Tak trzymać w ciemnocie! Edukować można się z reklam
w TV.
Krzysztof
     książka on-line: http://www.ipe.com.pl
Bogaci bogacą się, biedni biednieją, a średnia klasa szarpie się!
80% będzie miało kłopoty finansowe przez resztę swego życia,
bez względu na to ile zarobią! Jak się znaleźć w tych 20%?

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-internet-polip
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-internet-polip/