Re: By ich tak pokręciło ...

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 22 Jun 2000 - 15:59:23 MET DST

Daniel Podlejski:
> Jan Rychter napisal(a):
> [...]
> : > : A co w tym takiego strasznego? Wazny jest local....
> : >
> : > Mylisz się. Pogrzeb w archiwum, dowiesz się czym grozi
> : > uzywanie adresów prywatnych na trasie między dwoma adresami
> : > publicznymi.
> :
> : Ekhm, byłbym ostrożny z takimi wnioskami w przypadku opisywanym powyżej.
>
> W moim przypadu sprawiło kłopoty. Ale trochę czasu straciłem, zanim
> zorientowałem się, o co chodzi.

Miałem na myśli, że w przypadku opisywanym w tym wątku, użycie
prywatnego adresu IP na jednym końcu łącza nie będzie powodować żadnych
problemów.

Dopiero użycie adresów prywatnych na obu końcach łącz punkt-punkt lub po
stronie "Internetowej" urządzenia dostępowego TPSA spowoduje kłopoty.

Tak więc, moim zdaniem Twoje wnioski są nieco przedwczesne.

pozdrowienia,
--J.