Re: "kawiarnia internetowa w każdej wsi"

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Thu 22 Jun 2000 - 13:00:23 MET DST

Samotnik napisal(a):
[...]
: > Tak, ale połączenie porządne i Optimusa rozbawiło mnie bardzo.
: I takim to sposobem underley stracił pracę... :)))

Nie pracuję i nigdy nie pracowałem bezpośrednio dla Optimusa,
ale dzięki powiązaniom mojego obecnego pracodawcy z powyższym
mam wyrobione zdanie na temat szajsu przez powyższy produkowanego,
dumnie sprzedawanego jako "markowe komputery".

Swoją drogą to masz częściowo rację, z tym że wygląda to trochę
inaczej: nie ja tracę pracę tylko firma, w której pracuje traci
pracownika. ;)

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... Well, show me the way