Re: Internet via sat

Autor: G (xxx_at_yyy.com.pl)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 10:32:15 MET DST

Witam

Generalnie sa dwa satelity ktore to umozliwiaja
ASTRA i EUTELESAT

http://www.technisat.com.pl/ (astra)

t.j. ( 4MB /s z a do 16KB/s )

i w wawie jest jedna sp z o.o. - pośrednik (eutelesat)
nie pamietam adresu ... jak ci bardzo zalezy to napisz jeszcze ...

Pozdrawiam

P.S.
1) tutaj antena musi byc duza 1,5 m nie jak w przypadku AON ( kanalu
zwrotnego )0.7 m
i extra uziemiona !!! ... kosztowny sprzęt i abonament
2)
     poczekaj na nowinki techniczne w tym roku bedzie kolejna Astra
wystrzelona na orbite ... Alcatela sprzet ... ponoc najbardzie zaawansowany
satelita telekomunikacyjny na swiecie ....