Re: Prawa cz³owieka

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl)
Data: Tue 20 Jun 2000 - 09:58:05 MET DST

Nawi±zuj±c do postu z Mon, 19 Jun 2000 20:46:37 GMT autorstwa Dariusz (teletext_at_friko.onet.pl):
: adresy E-mail w KF (kill file). Zapyta³em sk±d wiedz± które nale¿± do mnie.
: Okaza³o siê, ¿e onet wspó³pracuj±c z nimi daje im namiary, ¿e chyba za³o¿y³e
: m jakie¶ nowe konto, oni (abuse) przegl±daj± logi onetu i w porównaniu z dan
: ymi z centrali telefonicznej Wiedz± po IP, ¿e to ja za³o¿y³em to konto.

Dodam wiecej. Oprocz wysylania wszystich logow experta do tepsy,
jeszcze co tydzien mamy zebrania, na ktorych podsumowujemy "the best
of expert" z minionego tygodnia. Dla zwiedzajacych mamy album "the
very very best of expert", a zgadnijcie, czyje zdjecie wisi nad mym
biurkiem?
Dla experta zostalo u nas stworzonych 12 nowych etatow, wiekszosc
ludzi monitoruje cala jego korespondencje i wszelka aktywnosc
sieciowa, jest jedna wrozka, psychiatra i dorywczo pomaga nam Hannibal
Lector, ale wszyscy twierdza, ze tak beznadziejnego przypadku, to
jeszcze nie spotkali.

A powaznie: Nie przypominam sobie, zeby abuse_at_tpnet prosilo o logi
dotyczace experta. Jesli poprosza, to i tak ich nie dostana, gdyz logi
wydajemy tylko na zadanie prokuratury.

A sniadanie mi jakos lepiej smakuje, jak pomysle, ze lamie czyjes
prawa czlowieka... to takie meskie ;-)

--
Grzegorz Janoszka