Re: "kawiarnia internetowa w każdej wsi"

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 20 Jun 2000 - 12:29:33 MET DST

Dnia 20 Jun 00 o godz. 9:00, Przemyslaw Popielarski napisal(a):

> Internet jest ostatnio modny, modnie jest wiec stawiac portale, i modnie tez
> jest sie madrze na ten temat wypowiadac.. obawiam sie jednak niestety, ze to
> wszystko sa tylko puste slowa.

Wlasnie wrocilem z konferencji "Miasta w Internecie". Jak co roku, ostatnim
elementem tej konferencji jest dyskusja politykow.
I o ile musze stwierdzic, ze w ubieglym roku tej dyskusji sie po prostu nie
dalo sluchac - politykow kompletnie nie obchodzilo meritum sprawy, o ktorej
rozmawiaja, tzn. Internet w Polsce, a tylko "przykopanie" swojemu
przeciwnikowi, o tyle w tym roku o dziwo politycy bioracy udzial w tej
dyskusji (3 poslow, 2 przedstawicieli rzadu i 1 kancelarii prezydenta) - o
dziwo - mowili nawet sensownie! Moze sprawil to dobor lepszych osob niz
w ubieglym roku, ale chyba po raz pierwszy zdarzylo mi sie slyszec politykow:
a) z sensem wypowiadajacych sie na temat trudnosci rozwoju Internetu w
Polsce; b) autentycznie sprawiajacych wrazenie chcacych cos zrobic w tym
zakresie. Moze jednak cos drgnie?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl