Re: Odmowa założeniea SDI!

Autor: speedy_at_nospam.kasper.com.pl
Data: Sun 18 Jun 2000 - 16:34:18 MET DST

maniac <dworakowski_at_pro.onet.pl> wrote:
> Ufff, nie wiem czy wszystko zrozumiałem (dawno tak zagmatwanego listu nie
> czytałem, chyba nie lubisz mówić wprost co(?)). Z tego co załapałaś to chyba
> masz jakiś związek z tpsą. Eee no to ja w tym mailu psów na was nie
> wieszałem (w tym hehe). Napisałaś coś o dziale marketingu. Czy ja mógłbym
> tam napisać - taki pospolity zjadacz chleba? Jeśli tak to adres proszę ;-).
> A jeśli chodz o porównanie sdi z portalem: myślisz że jak zangażowali forsę
> w tworzenie portalu zaniedbali sdi i dlatego trzeba tyle czekać? Ale to tpi
> [...]

a moze po prostu rezygnuja z ericsson'a i his'ow ?...
wiecej bylo z tym problemow niz pozytku. u nas np. jakis czas temu
wystarczylo zapuscic sciaganie czegokolwiek od sasiedniego his'a a cala
szafka czekala do rana az przyjdzie technik ja zresetowac ;D
ale to bylo w czasach "testow"

--
Robert Wozny * Kasper Komputer * "One planet is all you get"
[RW2173-RIPE] * FidoNet: 2:482/42.11 * ---------------------