Re: TPSA i ATM

Autor: Steven Jurczyk (steve_at_post.pl)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 11:07:21 MET DST

> 8 000 PLN za port, 10 000 PLN za kazdy 1Mb/s tylko Polpak-T, 20 000
> PLN za kazdy 1 Mb/s z wyjsciem w swiat, oczywiscie oplaty miesieczne
> netto.
> Podejrzewam, ze przy ilus tam Mb/s istnieje mozliwosc negocjacji :)
> ---

Czyli wszystkim podaja takie ceny (mialem obawy ze uslyszalem takie sumy na
zasadzie daj mi Pan spokoj bo nie mam dla Pana czasu ;-))) Co ciekawe rok
temu jak sie dowiadywalem oplaty za ruch w ATM'ie ramach kraju byly byly dwa
razy nizsze (byla mowa o 1 tys USD za 1 mbit/s kraju ;-))... Niestety wtedy
z racji lokalizacji nie mielismy co marzyc o swiatlowodzie...

--
pozdrawiam
Stefan Jurczyk