Re: TPSA i ATM

Autor: Pawel Bajorek (pawel_at_radio.com.pl)
Data: Thu 15 Jun 2000 - 18:27:09 MET DST

wiem ze to nie ta technologia (ATM to nie FR), sam tez jestem zdziwiony
bo tej terminologii uzywa osoba z TPSA, ktora sporzadza oferty ATM,
dlatego wlasnie chcialem dociec szczegolow
na marginesie dodam, ze dowiedzialem sie rowniez, ze przy tych
parametrach mozna i tak znacznie wiecej przeniesc ruchu niz CIR + EIR co
juz mnie kompletnie zamurowalo
w kazdym razie dziekuje za wyczerpujace informacje

--
Pawel Bajorek, administrator sieci i systemow
Polskie Radio SA, Wydzial Sieci i Systemow,