Re: pytanie do użytkowników SDI

Autor: porzeraczmuzguw (pozmu_at_pro.onet.pl)
Data: Thu 15 Jun 2000 - 12:05:58 MET DST

Wed, 14 Jun 2000 17:22:16 GMT, jp_at_ulgo.koti.com.pl (Jacek Popławski)
napisał (ała):

> Prawdopodobnie niedługo zamówię SDI, bo jest to w moim miejscu zamieszkania
>jedyna możliwość zdobycia stałego łącza w domu (przy rozsądnej cenie).
>Interesuje mnie jak jest - po pół roku działania - z prędkością połączenia?
>Czy w nocy mogę liczyć na 10kb/s ? Jak jest w ciągu dnia ?
zależy z jakim kompem się łączysz... może być i 11kbps i 1 ;-)
> Nie wiem też
>jeszcze jednego - urządzenie to podłącza się jak modem, ale czy to oznacza,
>że przed połączeniem muszę się porozumieć z drugim modemem (w tpsa) ?
z modemem raczej nie, bo po drugiej stronie chyba nawet nie ma, czegoś
takiego jak "modem". Łączenie trwa poniżej 1 sekundy
>Czy połączenie może zostać zerwane, albo czy w ogóle mogą być z nim kłopoty?
teoretycznie - nie wiem
praktycznie - bardzo żadko, urzywam miesiąc, ze 3 razy zerwało...
|pozdrawia pozmu_at_pro.onet.pl |
|porzeraczmuzguw ICQ#-UIN 20729092 |
http://gry.wp.pl | http://pozmu.prv.pl