Re: pytanie do użytkowników SDI

Autor: Pawel Posiewala (pposiew_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 20:38:32 MET DST

Jacek Popławski <jp_at_ulgo.koti.com.pl> wrote:
> Interesuje mnie jak jest - po pół roku działania - z prędkością połączenia?
> Czy w nocy mogę liczyć na 10kb/s ? Jak jest w ciągu dnia ? Nie wiem też

mozesz liczyc i w dzien ale zalezy skad :)) Ale generalnie tak po tpnet'ie to
mam transfer ok 10.6 - 11.

> jeszcze jednego - urządzenie to podłącza się jak modem, ale czy to oznacza,
> że przed połączeniem muszę się porozumieć z drugim modemem (w tpsa) ?

Nie za bardzo wiem czy o to ci chodzi ale przed polaczeniem(teoria) modemy
powinny sie zsynchronizowac
> Czy połączenie może zostać zerwane, albo czy w ogóle mogą być z nim kłopoty?

Klopotow z rozlaczaniem nie mam raz, ze pppd jest ustawiony tak zeby laczyl
ponownie, a dwa nie znalazlem w logach(poza moimi swiadomymi lub nieswiadomymi
:) dzialaniami) sladow rozlaczania.

--
  Pawel Posiewala
pposiew_at_alpha.net.pl