Latający Holender - wrócił ...

Autor: Jarosław Szopa (jarek_at_rubikon.zgierz.pl)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 21:21:38 MET DST

... tym razem do Łodzi.

Od kilku dni obserwuję parcę Polpaku-T w charakterystyczny sposób:
2 minuty działa, potem jest 1 minuta przerwy, po czym cykl sie powtarza - i
tak przez caly dzień (w nocy też).
W Warszawie mi mówią że to "brzegowy" się nie wyrabia (Cisco 7500 -
postawiony w Łodzi na początku b.r.)

Tak jest dokładnie na wszystkich łączach, do których mam dostęp w Zgierzu.
Ciekawi mnie jak jest w samej Łodzi i innych okolicznych miejscowościach ?

Pamiętam, że podobna sytuacją była swego czasu w innych dużych miastach.
Czy tam problemy już się skończyły ?

Pozdrawiam
Jarosław Szopa
jarek_at_rubikon.zgierz.pl