Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Marcin Jagodzinski (pisz_na_adres_z_reply_to_at_webcorp.com.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 20:12:42 MET DST

On 12 Jun 2000 13:22:46 GMT, Pawel Krawczyk <anti_kravietz_at_alfa.ceti.pl>
wrote:

>Naturalnie ;) Patrz przypadek dużego polskiego serwisu sprzed paru
>lat - chodził na Apache/Linux, z dnia na dzień przeszedł na IIS/NT
>dzięki porozumieniu się firmy z MS. Opinie pracowników bezpośrednio
>po transformacji były hmm...mieszane ;) Z tego co mi wiadomo z czasem
>duża część serwisu w samorzutny sposób wróciła do Linuxa.

Hmm... ciekawe, ciekawe... co masz na myśli. Bo np. Onet zrobił ruch w
drugą strone, od Windy -> Solarisa.

PS. Jeżeli da się "z dnia na dzień" przejść na IIS/NT to musi być to
genialne narzędzie ;-)

--
Marcin Jagodziński || http://portfolio.art.pl