Re: domena

Autor: Michał 'CeFeK' Nazarewicz (Michal.Nazarewicz_at_SPAMFILTER.Caol.PL)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 21:53:47 MET DST

Pamiętam jak (...) zapukał Cezar Cichocki <cezar_at_cs.net.pl>:

CC> sprawa, aczkolwiek zmiany delegacji zwykle NASK robil nam "od reki",
CC> przyznaje to uczciwie!

Mi też. Ale na grupę domen, career.pl i caol.pl od stycznia do początku
czerwca czekałem. Dzięki Bogu, faksy z warszawy są tanie -> do Warszawy...
Jedno tylko mnie martwi: że mojemu szefowi nie wytłumaczę tego, że nie ma
jeszcze domen, twierdzeniem, że to NASK się spóźnia. On zwyczajnie nie
uwierzy, ale to normalne jeśli pół życia się spędziło na zachodzie.

   2885

--
Michał 'CeFeK' Nazarewicz / "Twoja KOMÓRKA"
SYS&NETADMIN @ Career Online, DK HR+ES+S, DK Group